Danske Bank
„Danske bank” banko ištakos Lietuvoje siekia 1994 metus, tačiau pati Danijos bankinė grupė „Danske bank A/S” į Lietuvos rinką įžengė tik 2006 metais, kuomet įsigijo Suomijos grupę „Sampo Plc.”, kuri valdė Lietuvoje veikusį banką pavadinimu SAMPO. Žvelgiant dar truputėlį atgal, Suomijos finansinė grupė „Sampo Plc.” 2000 metais įsigijo 1994 metais įsteigtą Lietuvos vystymo banką. Šiuo metu „Danske bank” veikia kaip Užsienio banko filialas Lietuvoje bei teikia platų bankinių paslaugų spektrą tiek fiziniams tiek juridiniams asmenims. 2015 metų pradžioje „Danske bank” pranešė, kad labiau pakreips savo strategiją ir dėmesį ties verslo klientais. Pagrindinis „Danske bank” banko padalinio Lietuvoje žmogus 17 metų buvo Gintautas Galvanauskas (Generalinis direktorius), tačiau 2017 rugsėjį jis paliko pareigas.
"Danske Bank" nebeteikia bankinių paslaugų klientams Lietuvoje. Naujos sutartys su klientais nėra sudaromos.
Nuo 2015 metų pagrindinis „Danske Bank" dėmesys sutelktas į verslo bankininkystės klientų aptarnavimą: „Danske Bank“ grupės klientus, didžiąsias verslo įmones, smulkaus ir vidutinio verslo klientus. Šiame segmente bankas veikia aktyviau ir nuolat didina verslo klientų skaičių.
Tačiau bankas neatsisako ir mažmeninės bankininkystės veiklos – toliau aptarnauja ir esamus, ir naujus klientus, siekdamas užtikrinti geriausią aptarnavimo kokybę tarp visų Lietuvoje veikiančių bankų. Privatūs klientai banke suskirstyti į tris segmentus: Privati bankininkystė, klientai turintys aukštą bankinių paslaugų poreikį ir mažmeninė (masinė) bankininkystė. „Danske bank” pozicionuoja save kaip į inovacijas orientuotas bankas, tad masinės bankininkystės klientus skatina aktyviau naudotis el. kanalais - savitarna, el. bankininkyste.