spacer

Naujienos

spacer

„Swedbank“ pasiūlys naujų paslaugų kredito kortelių turėtojams Lietuvoje

2010-06-03

Nuo 2010 m. rugpjūčio 2 d. „Swedbank“ pasiūlys naujų paslaugų kredito kortelių turėtojams ir naujus apmokėjimo principus. Nuo minėtos datos visos „Swedbank“ kredito kortelės bus priskirtos vienai iš penkių kortelių klasių: Fiksuotų įmokų kortelė, Klasikinė, Auksinė, Platininė arba VIP Platinum kredito kortelė. Siekiama, kad kredito kortelė atitiktų bet kurio kliento individualius poreikius – nuo paprasčiausio skolinimosi iki aukštą pridėtinę vertę kuriančių paslaugų.

Naujiena – pirkinių draudimas
 

Ypač gera naujiena „Swedbank“ kredito kortelių turėtojams – pirkinių draudimas. Atsiskaitydami už pirkinius kredito kortele „Swedbank“ klientai šiems pirkiniams gauna 90 dienų draudimo apsaugą nuo sugadinimo ar vagystės rizikos. Tai reiškia, kad ilgalaikio naudojimo prekei sugedus, ją pametus ar netgi vagystės atveju pirkinių draudimas kompensuos patirtą žalą. 
 

„Keičiant kredito korteles pagrindinis mūsų tikslas buvo pasiūlyti klientams labiausiai pageidaujamą paslaugų paketą, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. „Swedbank“ kredito kortelių turėtojų elgsena, vartojimo poreikių bei galimybių ir įpročių analizė, atliktos apklausos parodė, kad klientai ieško daugiau nei tik išskirtinėmis progomis teikiamos naudos, o pirkinių draudimas yra itin palankiai vertinama pridėtinė vertė turimai kredito kortelei. Juk kortelės yra naudojamos tiek kasdien apsiperkant, tiek perkant didesnius pirkinius parduotuvėje ar internetu“, - pokyčius grindžia Aida Budreikienė, „Swedbank“ Finansavimo valdymo skyriaus vadovė. 
 

A. Budreikienės teigimu, pirkinių draudimas ypač aktualus tuo atveju, kai konkretaus gedimo neapima pardavėjo ar gamintojo suteikta garantija. Pavyzdžiui, klientas įsigijo nešiojamąjį kompiuterį, o po poros mėnesių netyčia jį apipylė kava. Įprasto garantinio aptarnavimo atveju tai laikoma kliento kalte, tad šiuo atveju puikiai pasitarnautų „Swedbank“ kredito kortelės pirkinių draudimas. Tuo tarpu dažnai keliaujantiems klientams, svarbu jaustis užtikrintiems ir nepatirti nemalonumų kelionės metu – be tradicinių nelaimingų atsitikimų bei medicininių išlaidų draudimo pasiūlysime bagažo, kelionių vėlavimo apsaugą, civilinės atsakomybės draudimo bei teisinių išlaidų dengimą užsienyje“, - papildytą paslaugų paketą pristato A. Budreikienė. 
 

Kiti kredito kortelių pasikeitimai  Iki šiol galiojęs kai kurių kredito kortelių trumpesnis nemokamas periodas už panaudotą kredito limitą nuo rugpjūčio 2 d. bus pailgintas iki 25, 30 arba 35 d., atsižvelgiant į kliento turimą kredito kortelės krepšelį. 
 

Keisis ir kredito kortelių apmokėjimo principai. Iki šiol buvo skaičiuojamas metinis kortelės aptarnavimo mokestis, o nuo minėtos datos mokestis už kortelės aptarnavimą bus nurašomas kas mėnesį.  Mėnesinis kortelės mokestis reiškia, kad klientas mokės už tą laikotarpį, kuriuo realiai naudojosi kredito kortele. Toks mokestis taip pat patrauklus ir tuo, kad, gaudami mėnesinį atlyginimą ir viską matuodami mėnesio įmokomis ar abonementais, galime lengvai įvertinti, kokią mėnesio išlaidų dalį sudaro turimų kortelių aptarnavimas“, - teigia „Swedbank“ Finansavimo valdymo skyriaus vadovė.
 

Visos kitos „Swedbank“ kredito kortelių teikiamos paslaugos, saugumo programos, nuolaidos prekybos vietose išlieka nepakitusios.
 

Anksčiau išduotų kortelių klientams keisti nereikės – nuo rugpjūčio 2 d. joms taikomi papildomi paslaugų paketai ir apmokėjimo principai pasikeis automatiškai.
 

Koks konkretus naujųjų papildomų paslaugų paketas ir kortelės aptarnavimo mėnesinis mokestis bus taikomas kiekvienai anksčiau išduotai, galiojančiai kredito kortelei, klientai galės sužinoti kortelių pasikeitimų gide „Swedbank“ interneto puslapyje.
 

Šiuo metu „Swedbank“ yra išdavęs apie 227 000 aktyvių kredito kortelių, tai sudaro 41 % visų rinkoje esančių aktyvių kredito kortelių.


 

spacer
spacer
2009-2017 © Bankai.lt - bankinių paslaugų gidas internete. Visos teisės saugomos. Kontaktai   |   Darbo skelbimai