II. REIKALAVIMAI PATEIKIAMAI INFORMACIJAI, KAI SUTARTYS SUDAROMOS
NAUDOJANT RYŠIO PRIEMONES
7. Pardavėjas ar paslaugų teikėjas iki sutarties sudarymo privalo naudojamomis ryšio priemonėmis pateikti pirkėjui (vartotojui) informaciją, kurioje turi būti nurodyta:
7.1. duomenys apie pardavėją ar paslaugų teikėją (pardavėjo ar paslaugų teikėjo pavadinimas, buveinė (adresas), duomenys, leidžiantys tiesiogiai susisiekti su pardavėju ar paslaugų teikėju, įmonės kodas arba patento numeris bei jo registracijos vieta, kai pardavėjas ar paslaugų teikėjas yra fizinis asmuo, pridėtinės vertės mokesčio (toliau - PVM) mokėtojo kodas, kai pardavėjas ar paslaugos teikėjas yra PVM mokėtojas);
7.2. daikto ar paslaugos pagrindinės savybės;
7.3. pardavimo kaina, įskaitant mokesčius;
7.4. daikto pristatymo kaina;
7.5. mokėjimo, pristatymo ar atlikimo tvarka;
7.6. pirkėjo (vartotojo) teisės atsisakyti sutarties pagal šių taisyklių 16 - 22 punktų nuostatas įgyvendinimo tvarka;
7.7. naudojimosi ryšio priemonėmis įkainiai, kai jie skaičiuojami kitaip negu įprasta;
7.8. laikotarpis, kurį pasiūlymas ir kaina galioja;
7.9. mažiausia sutarties trukmė, kai sudaroma sutartis dėl nuolatinio daiktų tiekimo ar paslaugų teikimo;
7.10. duomenys apie papildomai siūlomus pirkėjams (vartotojams) daiktus bei paslaugas, nuolaidas, jų skyrimo tvarka.
8. Šių taisyklių 7 punkte nurodytos informacijos komercinis pobūdis turi būti aiškiai ir suprantamai išreikštas bei atitikti naudojamas ryšio priemones, jeigu kalbama telefonu, pardavėjas ar paslaugos teikėjas privalo aiškiai išdėstyti komercinį pokalbio tikslą pokalbio su pirkėju (vartotoju) pradžioje.
9. Iki sutarties sudarymo, o kai daiktai tiekiami, - ne vėliau kaip pateikiant daiktus (jeigu jas pateikia ne pardavėjo įgaliotas trečiasis asmuo) pirkėjas (vartotojas) turi gauti informaciją raštu (nebent tokia informacija raštu jau buvo pateikta pirkėjui (vartotojui) prieš sutarties sudarymą) apie:
9.1. siūlomą daiktą ar paslaugą (pavadinimas, pagrindinės savybės);
9.2. pardavėją ar paslaugų teikėją (pardavėjo ar paslaugų teikėjo pavadinimas, buveinė (adresas), duomenys, leidžiantys tiesiogiai susisiekti su pardavėju ar paslaugų teikėju, įmonės kodas arba patento numeris bei jo registracijos vieta, kai pardavėjas ar paslaugų teikėjas yra fizinis asmuo, PVM mokėtojo kodas, kai pardavėjas ar paslaugos teikėjas yra PVM mokėtojas); nurodoma, kur ir kam pirkėjas (vartotojas) gali adresuoti bet kokį skundą bei vieta, kurioje keičiami ar grąžinami netinkamos kokybės daiktai, arba daiktai, kurių pirkėjui (vartotojui) nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, išskyrus Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse nurodytus daiktus;
9.3. pirkėjo (vartotojo) teisės atsisakyti sutarties pagal šių taisyklių 16 - 22 punktų nuostatas įgyvendinimo tvarką;
9.4. mokėjimo, pristatymo ar atlikimo tvarką, pardavėjo teikiamas daikto priežiūros paslaugas ir garantijas, jeigu jos suteikiamos;
9.5. sutarties atsisakymo sąlygas, jeigu sutartis neterminuota arba sudaryta ilgesniam nei vienerių metų terminui.
10. Pareiga įrodyti, kad šių taisyklių 9 punkte nustatyta informacija raštu buvo įteikta pirkėjui (vartotojui), tenka pardavėjui ar paslaugų teikėjui.